Vánoční reklamní příběh, se kterým přišel červený operátor k letošním vánočním svátkům, je po dlouhé době skutečnou ukázkovou originálně uchopeného marketingu. Reklamní spot jako takový se na televizních obrazovkách objevuje v několika lehce odlišných verzích, přičemž se ale jedná jen o šikovný střih z jinak jedné 140sekundové reklamy. Právě střih jednotlivých záběrů umožnil příběh lehce ohnout dle finální potřeby interpretace reklamního sdělení.
I když tentokrát Vodafone nevsází vysloveně na vtipnou vložku, jako předvedl před cca deseti lety s Petrem Čtvrtníčkem, jeho reklama dokáže oslovit a zajmout jak hudebním podkresem, tak tendenčním příběhem.
Mezi hlavními protagonisty nechybí samozřejmě aktuální herecký brand-ambassador Vodafone Jiří Vyorálek se svou „rodinou“, která jej doprovází posledními reklamními spoty již nějaký ten čas. Zajímavostí je, že ve vánoční reklamě nepadne právě od hereckých osobností jediné slovo a přesto ji každý z nás plně rozumí. Inu, dobrá práce.