Coca-Cola a Cristiano Ronaldo se nyní, zdá se, nemají v lásce. Ronaldo je mnohými považován za nejlepšího fotbalistu světa. Není proto divu, že je každý jeho čin a pohyb bedlivě sledování. Známý fotbalista zaujal fanoušky i média svým gestem při tiskové konferenci před zápasem s Maďarskem. Odsunul dvojici lahví Coca-Cola stranou a vzkázal veřejnosti, ať raději pije obyčejnou vodu.
Ronaldo a Coca-Cola? Pijte raději vodu
Gesto Cristiana Ronalda, který na tiskové konferenci k Euru 2020 vyzval lidi, aby místo coly pili vodu, možná stálo společnost vyrábějící limonády 4 miliardy dolarů tržní hodnoty.
Akcie společnosti Coca-Cola klesly z 56,17 USD na 55,22 USD poté, co Ronaldo před pondělním zápasem Portugalska s Maďarskem odsunul z dohledu kamer dvě lahve s kolou a vzal si láhev s vodou. Hned na to zvolala fotbalová superstar „Agua!“. Agua znamená v portugalštině voda.
Influencer Ronaldo by mohl pomoci v boji se slazenými nápoji
Tržní hodnota společnosti klesla z 242 miliard dolarů na 238 miliard dolarů, což představuje propad o 4 miliardy dolarů.
Coca-Cola je jedním ze sponzorů turnaje UEFA EURO 2020 a v prohlášení společnosti, které získal deník Guardian, uvádí, že „každý má právo na vlastní preferenci nápojů“. Na sociálních sítích se Coca-Cola k Ronaldově gestu nevyjádřila. Při pohledu do diskuzí pod posledními příspěvky je to jedině dobře, kampaň za vodu nabrala velké obrátky.
Mluvčí Euro 2020 k incidentu uvedl stroze: „Hráčům je při příjezdu na naši tiskovou konferenci vedle Coca-Coly a Coca-Coly Zero Sugar nabízena také voda.“ Ronaldo tak potvrdil, že žijeme ve světě, kde mají tzv. influenceři díky sociálním sítím obrovský vliv.
Káže vodu a pije Colu
Ronaldo se sice do produktů Coca-Cola nepřímo opřel, v minulosti byl ale sám součástí její kampaně. Jak se zdá, peníze fotbalové superstar nevadí.
Úvodní fotografie: Freepik