Sleva 20 % z nové ceny? To nezní špatně. Problémem je fakt, že nová cena je přesně o 20 % vyšší, než ta původní. Kdo zkoušel o letošním Black Friday na zákazníky ohrané triky?
Black Friday neprobíhá jen na internetu. Účastní se ho také tradiční prodejci a právě u těch je ověření skutečné výše slevy jen složitě ověřitelné. E-shopy jsou totiž pod drobnohledem a každý den jejich poctivost sledují specializované služby, které zákazníkům ukazují, zda nejsou uváděni v omyl.
Reserved, Zalando a spousta dalších
Koho tedy letos při nákupní akci Black Friday zákazníci nachytali při pokusu o manipulaci s cenami? Internetoví diskutující zmiňují např. Reserved či Zalando. Reserved má na některých produktech přelepenou původní cenu novou. A světe div se, nová cena odpovídá navýšení ceny.
#BlackFriday v @reserved_brand, 20% sleva odečtena z nové ceny. :-))) pic.twitter.com/ZQJjRlb5ZI
— Tomáš Urban (@tomasUrban77) November 26, 2022
Problémem prodejního svátku Black Friday se totiž stalo mj. chování zákazníků, které po obchodech tyto slevy vyžadují. V praxi tak dochází k tomu, že si značky zkouší před slevami upravit ceny a následně poskytnout jen minimální slevu.
Jak si kontrolovat slevy na internetu?
Skvělou službou je v tomto směru Hlídač Shopů, tedy internetová služba, která ukládá informace o produktech a jejich cenách v průběhu času. Jako doplněk do prohlížeče tak dokáže ukázat, zda je sleva skutečná či nikoliv.
Zdroj: inSmart.cz
Úvodní fotografie: Freepik