Když se řekne Smarty Drink, vybaví se většině těch, kteří sledují český internet a sociální sítě, legendární a tak trošku šílený marketing z dílny Dominika Haška a jeho kumpánů. Koncept Snídaní se Smartym bavil fanoušky na sociálních sítích dlouhé roky a po 1 047 snídaňových příspěvků se s ním ve Smarty rozhodli skončit. A to ve velkém stylu – v rámci “Poslední snídaně se Smartym”, která proběhla v pátek 29. června v pražském Karlíně. Smarty však pokračuje dál!
Povzbuzující drink Smarty se podíval na trh poprvé na jaře 2014 a doprovázela jej marketingová komunikace jakoby z jiného světa. Bláznivé slogany, ještě bláznivější příspěvky na Facebooku a ona špatně střižená videa s prazvláští promluvou samozného Haška sice mnozí nechápou, jiní je pro jejich odlišnost a “milou naivitu” milují. Pro nevšední styl marketingu popírající zásady logiky, fyziky a časoprostoru se dokonce vžilo označení “Marketingová škola Dominika Haška“.
Nyní si však Dominik a spol. řekli, že je na čase snídaně ukončit. Pro všechny věrné fanoušky bylo připraveno hrdé zakončení v podobě Poslední snídaně v pátek 29. června 2018. Dominik nezklamal a došlo i na pozvánku ve formě videa.
Poslední snídaně se Smartym – snídaně končí, Smarty ne!
Událost odstartovala od 8. hodiny ranní a zájem o speciální snídaňové menu byl velký. Aby také ne, za cenu jednoho drinku si mohl člověk dopřát chutnou snídani zdarma. Zkrátka jste si koupili 1-3 drinky a podle toho jste si mohli vybrat z nabídky. K dispozici bylo vše možné, od tradiční snídaně s vejci a párky přes palačinky po klobásy a ovoce se šlehačkou.
Nové drinky Evolution chutnají, Naturalis ale viděl přírodu jen z vlaku
Na místě jsme měli možnost ochutnat všechny drinky z produkce Smarty. Legendární bílý a černý povzbuzující drink je stále skvělý. Horší je to už s edicí “Naturalis”, která má být chmelovou vodou s příchutí jablek či citronu. Stačí se však podívat na složení a je vám jasné, že s ním nechcete mít co dočinění. Podobně je to i s chutí. Škoda, oproti zajímavým původním drinkům s přírodním složením je toto krok vedle.
Co se týče nových drinků “Evolution”, sázejících na hashtag #onvyplazujejazyk, musíme pochválit především mangovou příchuť, která je doopravdy chutná. Chybu neuděláte ani s malinou, poněkud uměle nám však chutnalo jablko. Evolution by ale rozhodně uspět mohl, a to nejen u dětí, ale i dospělých.