Reklamy na kávu nejsou obyčejně žádnou extra propracovanou záležitostí. Alespoň co se těch českých týká. Tančící panenky nad šálkem kávy střídají ukřičení lidé, kteří prý zrovna vstali a nedokáží si svůj den představit bez šálku lahodného kávového extraktu. To celé završí jakýsi pekař či rodinka v obývacím pokoji, pro které už je jen samotné aroma hormonálním startérem. Nu což, voní hezky ne!
Nespresso, business postavený na luxusnějším provedení kávových mašin a kapslovitých dávek kávy, bylo a je v tomto jiné. Na rozdíl od jiných reklam, zde sázka na populární a veřejně známé osobnosti je takřka klíčová a dodává reklamě šmrnc. Brandovým ambasadorem byl už od začátku a stále je charismatický George Clooney, kterému se při přípravě šálku kávy vždy “tak něco prostě přihodí”. V novém reklamním spotu se jal edukovat, co to populární a znějící “What else” vlastně znamená. Pochopí to správně nový host, kterým není nikdo jiný než perfektní komik a zpěvák Giacomo Blacomo? (Pardon, Jack Black?)