Sestřih spotů americké bankovní společnosti Amerique pobaví. Cílem reklam bylo ukázat, že posuzovat situace pouze podle toho, jak vše vypadá, by bylo velmi povrchní a často by vedlo k omylům. Spoty jsou dnes již legendami a není se čemu divit, pojďme si je společně připomenout.
Nejvtipnější reklamy? Americké “Neodsuzujte moc rychle” pobaví
Přečtěte si také
Žijeme ve světě budoucnosti! 22 obrázků jako důkaz
1. Dříve byste u sebe museli mít toto všechno, dnes stačí chytrý telefon 2. Začínají se objevovat holografické…
Celá píseň z reklamy na Coca-Colu – Made for you (2017)
V televizi již nějaký pátek běží nová reklama na Coca-Colu s názvem “Break up”, neboli rozchod. Romantický příběh…
Nejlehčí materiál na světě udrží i pampeliška! Míří do letadel
Špeciálny fascinujúci kov, ktorý v roku 2011 vymysleli na univerzite v Kalifornií, je tak neskutočne ľahký, že ho udrží i púpava.…
Burger King v plamenech, nová kampaň má koule, ukazuje hořící pobočky!
Většina firem je v oblasti reklam konzervativní a raději moc nevystrkuje růžky. Řídí se klišé jako “chceme vypadat před…