I když by se mohlo zdát, že dospělí v posledních letech hlídají více potraviny co do jejich složení, než je obzvláště naservírují svým dětem, čokoládové pomazánce od Nutelly to zřejmě na prodejnosti nijak neubírá. (Narážíme tím především na kauzu množství nezdravého palmového oleje, který je v pomazánce obsažen.)
Naopak nová etiketová kampaň slaví v Itálii ohromný úspěch. Od starších komunikací jako individualizace etikety a předtištěná sdělení, přichází nyní s unikátem. A to doslova.
Nutella za použití počítačového algoritmu vytvořila na 7 miliónů unikátních etiket, přičemž právě každá z těchto etiket byla použita jen jednou. A tak každá sklenice byla unikát.
Jak potvrzuje značka z portfolia společnosti Ferrero, za měsíc byla várka pomazánky vyprodána. S podobným ba totožným konceptem bychom se měli brzy potkat i v dalších zemích, včetně Česka.