Vchod do prodejny Datart v obchodním centru.

Electroworld končí. Pobočky se mění na Datart

V dynamickém světě maloobchodu s elektronikou dochází k další významné změně. Electro World, známý řetězec prodejen s elektronikou, končí svou samostatnou existenci na českém trhu. Jeho pobočky se postupně transformují pod značku Datart, což je důsledek schváleného spojení zlínské skupiny HP TRONIC (vlastník Datartu) a slovenské společnosti NAY (provozovatel Electro Worldu).

Tato fúze, která byla avizována již v roce 2023, nyní vstupuje do realizační fáze poté, co získala souhlas od příslušných soutěžních úřadů v České republice i na Slovensku. Jedná se o strategický krok, který má posílit pozici obou společností v době, kdy trh čelí rostoucímu vlivu online prodejců a globálních marketplace platforem.

František Mikoška, obchodně marketingový ředitel Datartu, vysvětluje: „Spojení HP TRONIC a NAY je logickou odpovědí na dynamické změny na trhu.“ Toto spojení má přinést zákazníkům řadu výhod, včetně širšího sortimentu produktů, lepší dostupnosti služeb a inovativního přístupu k nakupování.

Rebranding bude probíhat postupně

Proces rebrandingu prodejen Electro World na Datart bude probíhat postupně, aby se minimalizoval dopad na zákazníky. Současně s tím bude Datart otevírat nové a modernizovat stávající prodejny. Zákazníci jsou o těchto změnách informováni prostřednictvím různých komunikačních kanálů, včetně prodejen, e-shopu a mobilní aplikace.

V rámci této transformace probíhá v prodejnách Electro World výprodej, který nabízí zákazníkům možnost nakoupit kvalitní elektroniku za atraktivní ceny. Zákazníci mají také možnost do 15. srpna uplatnit body z věrnostního programu Electro World.

Tato fúze představuje významný milník na českém trhu s elektronikou. Zatímco značka Electro World mizí, Datart posiluje svou pozici a slibuje zákazníkům lepší služby a širší nabídku. V době, kdy online prodej dominuje, je toto spojení příkladem toho, jak se tradiční kamenné řetězce adaptují na měnící se tržní podmínky.

Zůstává otázkou, jak tuto změnu přijmou zákazníci a jaký dopad bude mít na konkurenční prostředí v oblasti prodeje elektroniky. Jedno je však jisté – český trh s elektronikou prochází významnou proměnou a zákazníci mohou očekávat nové nákupní zážitky pod značkou Datart.

Zdroj: TZ Datart

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Přečtěte si také