Oblečení bez značky a bez potisku? Pro někoho nemyslitelné, pro jiného plus. Jde však o trend, který si postupem času získává stále větší popularitu.
Že značka není důležitá ukazuje i oblékání miliardářů, jako byl Steve Jobs či zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg. Kdo by čekal, že je budou oblékat nejdražší značky, jejichž logo bude hrdě spočívat našité na jednotlivých kusech oblečení, mýlil by se. Steve Jobs byl proslulý tím, že rád nosí rolák, džíny a sportovní boty. Vše vlastnil v několika párech a když se pozorně podíváte na fotografie, budete jen těžko identifikovat výrobce jednotlivých kusů oblečení. Podobně to má i řada dalších.
Pokud totiž nepatříte mezi ty, kteří se na sociálních sítích musí každou chvíli chlubit svým novým oblečením, pravděpodobně je vám jedno, zda tričko vyrobila firma Nike, nebo méně známý výrobce. Pointou pro běžného člověka je, aby oblečení dobře vypadalo a dobře se v něm cítil. Výhodou je pak často i nižší cena, která je u neznačkového oblečení výrazně nižší.
Spousta lidí navíc věří, že značkové oblečení s potiskem je právě kvůli vyšší ceně a viditelné značce kvalitnější. To však není nezbytně pravda. Velké značky běžně vyrábí své zboží v Indii, na Srí Lance, v Číně či v Turecku. V jedné továrně se pak většinou vyrábí značkové i neznačkové produkty. Cena a značka tedy nutně nemohou být relevantním ukazatelem.
Oblečení bez potisku a bez značky
Na poptávku ze strany zákazníků zareagovala řada obchodů. V Česku dříve chyběly, dnes jich je k dispozici hned několik s širokou nabídkou zboží. K dispozici je vše od triček, košil, dámských sukní či pánských kalhot. Samozřejmostí je oblečení bez potisku pro děti, kde dává tento přístup ještě o něco větší smysl.
Jedná se o jednoduchou módu, která sází na základní vzory a barvy. I zde platí, že je nutné jednotlivé kusy oblečení dobře sladit. Výsledek pak může být okouzlující i bez díry ve vaší peněžence. Po otevření několika českých e-shopů nám vyšla průměrná cena za bílé či černé bavlněné tričko pod 200 Kč.
Trička bez potisku jako základ. Lidé hledají i batohy
Nejčastějším produktem, který je na českém internetu podle dat společnosti Google hojně vyhledávaný, jsou trička bez potisku. To má svojí logiku. Jde totiž o produkt, který většina z nás nosí každý den. Nejvyhledávanější jsou pak obyčejná černá a bílá trička, která jsou základem šatníku. Své využití najde i na různých akcích typu tábory a firemní teambuildingy, kde je potřeba rozdělit lidi do týmů podle barev. Jednobarevná trička pak dávají smysl.
Překvapivě často zákazníci vyhledávají také batohy bez potisku. Oblíbené jsou u tzv. hipsterů i dalších, kteří chtějí co nejčistší design svého oblečení, který nebude přeplácaný.
Jednoduchá móda má něco do sebe. Nejen, že je výrazně levnější, než je tomu v případě značkových produktů, ale při správné kombinaci umí vypadat nesmírně sexy i elegantně. Nám se myšlenka čistého oblečení líbí. Co vám?
Zdroj: Trends Google