Rusko je země neomezených možností. Důkazem je kampaň řetězce Dominos, známého pro svou pizzu, která nabádala Rusy k vytetování loga společnosti výměnou za doživotní pizzu zdarma. A úspěch je natolik velký, že kampaň musela urychleně skončit.
Kampaň ruské odnože řetězce Dominos hlásající doživotní pizzu zdarma funguje na jednoduchém principu. Stačí si nechat vytetovat na viditelné místo logo Dominos, vyfotit se, zaslat fotografii na sociální sítě a nechat si ověřit pravost tetování. Dominos pravděpodobně netušil, co všechno jsou lidé schopni udělat pro pizzu zdarma. Konkrétně šlo o 100 pizz zdarma každý rok do konce života.
V Rusku se už 5 dní po spuštění kampaně našly stovky milovníků pizzy s tetováním. Řetězec tak musel kampaň omezit na prvních 350 potetovaných, včetně těch, kteří stihnuli tetování do včerejšího večera.
V Dominos mysleli i na podvodníky, kteří by chtěli přijít s dočasným tetováním, nebo by si tetování nechali udělat mimo zmíněný termín. Každý z potetovaných, který splnil podmínky a zaslal svou fotografii s novým tetováním, dostane po ověření pravosti certifikát opravňující jej k doživotní konzumaci 100 pizz ročně.
Kampaň lze přes rychlý konec považovat za velmi úspěšnou. Vysoký počet potetovaných vzbudil rozruch na sociálních sítích i v médiích po celém světě. Dominos se tak dostalo pozornosti, kterou by jinak jen ztěží získali. A co vy, dokázali byste svoje tělo výměnou za úplatu nabídnout jako reklamní poutač? A stačil by vám k tomu kousek pizzy?