Na co si dát pozor u marketingového polepu aut? Tyhle faily pobaví

Polepit automobil, dodávku či autobus firemními barvami a motty je dobrý nápad, jak světu pravidelně připomínat, že vaše firma existuje. Jen je třeba dávat pozor na to, abyste mysleli i na fakt, že se dají dveře otevřít či vysunout a okénka stáhnout. Protože když to neuděláte, dopadne to takto!

Až se tedy rozhodnete nechat si potisknout svůj vůz, zamyslete se nejdříve, jak budou nápisy vypadat v různých situacích s otevřenými dveřmi, okny apod. Ušetříte si tak nejeden trapas.

1. Starbucks? Sucks (stojí za prd!)

2. Když nechceme, nebudeme… aneb když dává smysl i polovina věty

3. Mitchellův velkoobchod vs. Mitchellovy šlapky

 

4. Církevní komunita vs. komunistický kostel

5. A všimněte si, že jsou zadní dveře otevřené dokořán

6. Po*noturistika táhne

7. Pozor na volbu názvu, ať není moc dlouhý

8. Natrénujte si vraždu…

9. Chcete velký bazén, nebo jít na velkou “velkou”?

10. Lehká deformace

11. Práce snů! Milostné hrátky a slanina jdou dohromady!

12. Via Grande? Krycí název pro modrou pilulku

13. Stačí otevřít dveře a vše je jinak

14. Tento doktor se vám podívá na… 

15. Policie už zasahuje do našeho soukromí více, než je zdrávo

16. Jezte ho… uby

17. Jen pro hezká pozadí

Zdroj obrázků: BoredPanda

Přečtěte si také