Když někde napíšete, že je něco zdarma, doopravdy by to zdarma být mělo. Bohužel, české KFC to pochopilo jinak. Začátkem června společnost provozující restaurace s “prokletě dobrým kuřetem” připravila pro své zákazníky novinku v podobě rozvozu ZDARMA.
Nápisy hlásající bezplatný rozvoz jídel nešly minout na webu KFC i na sociálních sítích. O to větší bylo překvapení zákazníků, když si chtěli objednat jejich oblíbená jídla. Skrze web, na němž objednávky probíhají, zákazníci uvidí cenu až po ověření dostupnosti služby. Ta je ale i přes dopravu zdarma až o 30 % dražší, než při osobní návštěvě restaurace.
Takový Kyblík Classic běžně vyjde na 199 korun. V rozvozu online s dopravou “zdarma” pak 259 korun. A jelikož zákazníci nejsou žádní tupci, dávají to KFC pěkně sežrat.
Reakce “fanoušků” – KFC nechápe slovo ZDARMA
„Ahoj! Chtěl jsem vyzkoušet váš nový „rozvoz zdarma“… Ne, pardon, přesněji „ROZVOZ ZDARMA“ (asi pro zdůraznění, že je to fakt zdarma). Hodil jsem si do košíku kyblík classic, na ofiko stránkách uvádíte cenu 199 Kč, ale na těch nových mi to započítalo 259 Kč. Můžete mi prosím jen v rychlosti pro zajímavost objasnit, jak vy v KFC chápete slovo „ZDARMA“?“ upozornil jeden ze zákazníků na oficiálním profilu KFC na Facebooku na nesrovnalost a lidé se začali ptát, kde je ta doprava zdarma a proč platí víc.
„Služba KFC Rozvoz má specifické ceny, které se liší od cen v restauraci. K těmto cenám již nejsou účtovány žádné dodatečné náklady (dopravné atd). Samozřejmě chápeme, že ne každý naší služby KFC Rozvoz využije. Rádi Vás přivítáme v některé z našich restaurací. Vaše KFC,“ zněla facebooková odpověď fastfoodu, která vyvolala bouřlivou diskuzi.
Následně ji tedy řetězec specifikoval. „Do cen rozvážených produktů je promítnuta cena služby KFC rozvoz, kterou vnímáme jako komplex více dílčích kroků, které je třeba zajistit pro garanci doručení našich kuřecích specialit v odpovídající kvalitě,“ reagoval řetězec a opět dodal: „Samozřejmě chápeme, že ne každý naší služby KFC Rozvoz využije. Rádi Vás přivítáme v některé z našich restaurací. Vaše KFC.“
„Nebylo by lepší tam na férovku napsat, že rozvoz stojí 60 Kč? Aspoň by to nevypadalo tak, že vy……. s lidma a třeba by si tam někdo i něco objednal?“ reagoval další uživatel sociální sítě.
Spojení “Komplex dílčích kroků” baví internet, nechybí ani tradiční reakce Hitlera
Pokud se budete chtít zasmát, určitě zavítejte na Facebook KFC. Ještě větším problémem je falešný profil KFC.CZ, který je vulgární a pro sprosté slovo nejde daleko. Stránka, vydávající se za české KFC, už nepochybně dělá zástupcům společnosti nemalé vrásky. O to smutnější je, že třeba takový bulvární plátek Extra.cz je natolik hloupý, že jeho redaktoři podobné blbosti naletí. Tleskáme…