Nejdůležitější je prý při setkání s člověkem první dojem. Během prvních 7 sekund si na novou tvář uděláte dojem, který už změní jen těžko. Není totiž ničím překvapivým, že lidé mají ve zvyku soudit druhé dle vzhledu a dalších povrchních kritérií.
Co ale odbourat tento první moment tak, že se s někým setkáte v naprosté tmě? Přesně to totiž udělala Coca Cola v novém videu. 6 velmi různorodých lidí nahnala do naprosto tmavé místnosti, aby společně pojedli. Sledovaly je při tom infra kamery s nočním viděním a spousta mikrofonů.
“První, co lidé hodnotí je vzhled a oblečení,” tvrdí odborníci. A když nejste schopni spatřit ani jedno, nemůžete si vytvořit předsudky. Pokus krásně ukazuje, jak se naprosto různorodí lidé mohou skvěle bavit a jaké velké překvapení je čekalo po rozsvícení…
Když se sejde arab, vozíčkář a heavy metalista … Etikety nejsou pro lidi, ale pro lahve
Kampaň vznikla k letošnímu ramadánu. Řekněte, nebylo by lepší, kdybychom mohli lidi nejprve potkat v naprosté tmě?