Nejnovější reklama z dílny plzeňského pivovaru pokračuje v boji za dobré jméno piva Gambrinus. Jak je vidět, se svým pivem to myslí v pivovaru vážně a stojí si za tím, že to není žádné europivo. Vše začalo smyšleným Patronem a taháním lidí za nos, nyní vsadili v marketingu na tvůrčí nápaditost (dle reklamy bláznivé) české režisérky a scénáristky Alice Nellis a jejího jednorožce. Zdaleka se nejedná o podobně povedený počin, jako byla kampaň s Patronem, ale na tu se bude cokoli dotahovat jen těžko.
Gambrinus: Věříte na europivo? (2015)
Přepis reklamy: Europivo? Ale jistě. Hned si jedno dám. A teď mě omluvte, můj nosorožec už čeká. Podle mých hodinek s vodotryskem je nejvyšší čas zajet se podívat na krmení lochnesky. Maxi!
Zapomeňte na nálepku. Přestaňte se honit za mýty o europivu a udělejte si na Gambrinus vlastní názor.
Gambrinus – Na ty, kdo mají jasno.