I mistr tesař se někdy utne. Hledání marketingového specialisty pro Českou pojišťovnou je skutečně už velmi akutní. A nebo jde o velmi sofistikovaný vtípek, který ale vůbec nekoresponduje se zbytkem reklamy. Prostě jen někdo nezkontroloval výslednou podobu reklamního sdělení a obsah všech vrstev na obrázku.
Největší ironií na celé chybě není ani tak chyba samotná, ale především to, že je uvozena souslovím HLEDÁME CHYTRÉ HLAVY a byla uveřejněna v MF DNES v příloze Zaměstnavatel roku. Inzerce komunikuje hledání nových spolupracovníků na pozici PR, Marketing a komunikace, HR, IT, Likvidace, Kontaktní centrum aj.
Přejeme ČP, aby našla ty správné zaměstnance, které potřebuje. Třeba prostě ty, kteří budou umět do reklamy “Kliknutím vložit nadpis”…
Papír snese všechno – bannery kolem nás
Další úlovky, které nám občas přijdou od našich čtenářů.
ElektroExpert nabízí za desítku bez korunky noťase od Aceru se 750 GB RAM. Šupem všichni pro něj.
Nebo jeden starší snímek ze Států.
Textování za jízdy zabíjí. Pro více informací zašlete textovku ve tvaru SAFETY na 79191.