Když se řekne „ochrana telefonu“, většině z nás se vybaví obyčejné pouzdro nebo ochranné sklo. Společnost HONOR ale tento koncept posunula do zcela nové dimenze – proměnila celý sportovní bar v Barceloně v jakési obří ochranné pouzdro tím, že jej kompletně zabalila do bublinkové fólie. Netradiční marketingový tah měl upozornit na problém, který trápí mnoho sportovních fanoušků: nechtěné poškození telefonu během bouřlivých oslav gólu.
Nový průzkum společnosti HONOR, provedený mezi tisícovkou dospělých respondentů, odhalil zajímavá data o chování fotbalových fanoušků. Celých 73 % dotázaných se považuje za vášnivé příznivce fotbalu a drtivá většina – 93 % – přiznává, že se během zápasů nechává unést emocemi. To by samo o sobě nebylo nic zvláštního, kdyby to nemělo jeden nepříjemný vedlejší efekt: každý druhý fanoušek v návalu euforie upouští nebo dokonce hází věci kolem sebe.
Mezi nejčastější nehody patří polití telefonu nápojem, jeho upuštění nebo dokonce rozbití displeje. Paradoxně přitom většina fanoušků své telefony během zápasů aktivně používá – ať už pro kontrolu výsledků (52 %), brouzdání po sociálních sítích (22 %), komunikaci s přáteli (46 %) nebo fotografování (38 %).
První „bublinový“ bar na světě
Právě tato statistika inspirovala HONOR k vytvoření unikátního konceptu bezpečného sportbaru. Bar Sonara v Barceloně se proměnil v první podnik na světě kompletně chráněný bublinkovou fólií. Timing nemohl být lepší – bar byl otevřen při příležitosti zápasu mezi domácí Barcelonou a Bayernem Mnichov.
Kromě samotné kuriózní proměny baru zde HONOR představil i svůj nejnovější skládací smartphone Magic V3, který by měl být odpovědí na problémy neopatrných fanoušků. Telefon se může pochlubit konstrukcí využívající vlákna z leteckého průmyslu, která zvyšují odolnost proti nárazu až čtyřicetkrát oproti běžnému sklu. Speciální ocelový pant “Super Steel Hinge” pak zajišťuje, že telefon přežije i ty nejdivočejší oslavy během prodloužení.
Možná nejpřekvapivějším zjištěním průzkumu je fakt, že dvě třetiny fanoušků (66 %) vlastně případné škody na svém vybavení ani příliš neřeší. Radost z vstřeleného gólu jejich oblíbeného týmu jednoduše převáží nad materiálními škodami. To potvrzuje i Avikar Jolly, marketingový ředitel HONOR EUROPE: „Navzdory těmto nehodám se zdá, že si fanoušci myslí, že to všechno stojí za to, když uvidí jejich oblíbený tým vstřelit gól.“
I když se může zdát nápad s bublinkovou fólií v baru poněkud přehnaný, HONOR se podařilo originálním způsobem upozornit na reálný problém. Zároveň ukázal, že i tak sofistikované zařízení, jako je skládací telefon, může být konstruováno s ohledem na náročné podmínky každodenního používání.
Zdroj: TZ HONOR