Televizní kanál Paramount Network si v nové kampani hraje s nadsázkou a vyzývá diváky, aby sledovali jeho filmy a seriály dříve, než je začne točit umělá inteligence. Neotřelý koncept, za kterým stojí kreativní agentura BeefBrothers, reaguje na rostoucí vliv umělé inteligence v zábavním průmyslu a prolíná se online prostředím, včetně sociálních sítí, televizním vysíláním i OOH.
„Hledali jsme koncept, který by byl použitelný na propagaci více druhů obsahu, ať už filmů nebo seriálů. Bonusem konceptu, který v nadsázce pracuje s fenoménem AI, je nejen jeho aktuálnost, ale i fakt, že svým vyzněním může propagovat i klasické pořady, které již diváci dobře znají,“ říká Jan Vít, marketingový manažer Paramount Network pro Českou republiku.’
„Chtěli jsme si z tématu, o kterém se diskutuje smrtelně vážně, udělat trochu legraci. A zároveň ukázat, že opravdu kvalitní filmy a seriály se bez lidské představivosti prostě pořád neobejdou, ačkoliv umělá inteligence může být užitečným nástrojem, pokud se s ní zachází chytře,” doplňuje Ondřej Drábek z BeefBrothers.
Kampaň je od začátku ledna k vidění na televizních obrazovkách kanálu Paramount Network ve formě jednoho minutového a čtyř patnáctivteřinových spotů, dále v outdooru prostřednictvím animovaných kreativ na digitálních CLV plochách v pražském metru. Součástí mediamixu jsou také online a sociální média, jejichž prostřednictvím cílí kampaň na širokou diváckou skupinu. Jednotlivé kreativy s nadsázkou ukazují, jak by známé filmy a seriály vypadaly, pokud by je tvořila umělá inteligence. Hrají si s tématem detektivů bojujících s časem, milenců, kteří vzplanuli láskou, a rčením „vzít nohy na ramena“. Kampaň přichází v době, kdy je umělá inteligence jedním z předních témat veřejné debaty a spekulací o budoucnosti tvorby obsahu nejen ve filmovém průmyslu. Paramount Network se díky ní staví do centra konverzace a posiluje vazbu s diváky.
Za kampaní stojí kreativní agentura BeefBrothers, mediální strategii pak připravila agentura Wavemaker. Produkce samotné se ujala agentura Silencio pod vedením producenta Karla Honsy a výkonného producenta Alexandra Sedláčka. Režie se chopil Adam Vopička, hlavním kameramanem byl Tomáš Šťastný.
Zdroj: TZ